מוצרים מדהימים שירות מופלא!
"וואוווו מוצרים מדהימים ושירות הזמנות מעולה. קיבלתי את המוצרים באריזה מדהימב עם ברכה אישית! קרם ההגנה לפנים, מסקרה שחורה מדהימה וסבון פנים מושלמים! תודה רבה"
הכירי את המסקרה שעשתה מהפך בישראל, המסקרה השחורה האייקונית של סיקרט. המסקרה שפותחה ויוצרה בקוריאה עוטפת כל ריס בנפרד מאריכה, מעבה ויוצרת מראה דרמטי בעל גימור מושלם.
לא ניתן לטעון זמינות איסוף
הרכיבים עשויים להשתנות מעת לעת, יש לעיין ברשימת הרכיבים שעל המוצר על מנת לקבל את רשימת הרכיבים העדכנית ביותר.
פרטי התשלום שלך מעובדים באופן מאובטח. איננו שומרים פרטי כרטיסי אשראי ואין לנו גישה לפרטי כרטיס האשראי שלך.

Overall rating: 4.6026382 / 5 from 3108 reviews.
This mascara promises a smudge-free, natural look with long-lasting, clump-free lashes. Customers appreciate its easy removal with warm water, leaving no marks or residue.
Review topics: [volume, results, color, service, irritation, quality, feeling, price, texture, packaging, formula, delivery, skin, look, eyes, arrived, shade, circles, face, use, appearance, material, expectations, effect, residue, shape, gift, mascara, package, hair].
"וואוווו מוצרים מדהימים ושירות הזמנות מעולה. קיבלתי את המוצרים באריזה מדהימב עם ברכה אישית! קרם ההגנה לפנים, מסקרה שחורה מדהימה וסבון פנים מושלמים! תודה רבה"
"היא לא זזה, עושה גוון חום יפה בעיניים קלה ממש להסרה ולא נמרחת בשום שלב ביום האפליקטור נוח ממש לשימוש"
"לא האמנתי עד שניסיתי בעצמי! בתור מישהי שלא מתאפשרת כמעט בכלל ותמיד סובלת מלהוריד את האיפור, האופציה פשוט לשטוף במים ולדעת שהאיפור ירד ואני לא צריכה לדאוג מלהראות כמו ליצן בבוקר זה פשוט הצלה מבחינתי !"
"היא לא נותנת ווליום לריסים וצריך ללמוד ולהתרגל להשתמש באפליקטור שלה . . לי היה קצת מאתגר"
"המסקרה הכי טובה שיש, כזאת שחיפשתי שנים, נשמרת ולא זזה, אין שחור מתחת לעיניים, גם אם נכנסים למים, בוכים וכו, אפילו בלידה של כמעט יום שלם היא לא זזה לי. וסירו מותג מדהים שכיף לקנות כל פעם מחדש"
"היתרון הגדות והמשמעותי שלה שגורם לי אישית לשיל אותה זה אופן ההורדה הקל והפשוט והמהיר אבל היא לא נמרחת יפה כמו מסקרות אחרות אני מוצאת את עצמי שמה בקושי שכבה וכבר הן מתחברות ולא מופרדות יפה או עם גבשושים וקשה לתקן כי אז היא מתפוררת"
"אני רק איתה כבר כמה שנים טובות, הכי עמידה שניסיתי ועדיין עם אפקט!"
"לא אהבתי את המברשת לא מגיעה לקצה ולא עושה ריסים בצורה יפה לדעתי. שאפו גדול על ההסרה בהחלט נוח וכיפי לא להשאר עם מריחות של מסקרה"
"פשוט תגלית השנה מבחינתי! אהבתי ממש! הקרם פנים קליל ולא שומני והמסקרה אויי המסקרההה שלמות גם עושה ריסים מדהימים וגם יורדת בקלות פשוט תענוג"
"זה אכן לא סתם גימיק, המסקרה מהממת ועמידה, וההורדה שלה מושלמת! סופר סופר נוח וכיף. יש לי ריסים שחורים אז לא כ״כ רואים עליי את החומה, אבל בוודאות אחזור לרכוש את השחורה"